International markedsføring, 7. udgave

International markedsføring, 7. udgave

Udgivelsesdato: 1. august 2023

Lærebog

Pris: 347,97 kr.
Køb
Læs mere

International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder  
Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier.

Digitalisering er en naturlighed i dag
Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler.

Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website: Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.

Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.

Juni 2023
Forfatterne

E-læringsmateriale

Klik på 'E-læringsmateriale' og få adgang til download af figurer fra grundbogen, links til websites og filmklip, PowerPoints m.m.:

E-læringsmateriale

Undervisere kan downloade vejledning til løsning af cases og opgaver ved hjælp af brugernavn og password udleveret af forlaget.

International markedsføring, 7. udgave - Udgivelsesdato: 1. august 2023
Susanne Østergaard Olsen, Mette Risgaard Olsen, Ivan Hassinggaard, Mia Post-Lundgaard, Bjarne Warming Jensen & Finn Rolighed Andersen
7. udgave 2023
Hæftet
ISBN: 9788771541731
850 sider
Pris: 347,97 kr.
Udgiver: Trojka

Læs et uddrag af lærebogen
 

Private kunder kan købe licenser til Trojkas e-bøger hos Praxis -    Streames digitalt på praxisOnline 

Lignende bog