Handelsbetingelser

OPRETTELSE AF PROFIL For at kunne handle på Trojka.dk skal du være oprettet som kunde. Du opretter en profil her. Bemærk, at for uddannelsesinstitutioner skal vi kende EAN-nummeret for at kunne udsende en elektronisk faktura. Disse oplysninger skal derfor oplyses ved oprettelse af en profil.

Du accepterer ved din oprettelse som bruger på vores hjemmeside Trojka.dk, at Forlaget behandler dine personoplysninger i henhold til nærværende persondatapolitik. Du kan læse mere her.

PRISER Alle priser på Trojka.dk angives i danske kroner eksklusiv moms, medmindre andet er anført. Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer.

FAKTURERING Alle offentlige institutioner vil modtage en elektronisk faktura, såfremt vi er bekendte med EAN-nummeret. EAN-oplysninger skal indtastes på vores bestillingsside.

KONTROL AF INDTASTNINGER Du vil altid kunne kontrollere, at de oplysninger, du har angivet, er korrekte. Du har altid mulighed for at rette evt. indtastningsfejl, inden du afgiver din bestilling.

ORDREBEKRÆFTELSE PÅ E-MAIL Når du har handlet via Trojka.dk sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til den e-mailadresse du har oplyst på din profil.

COOKIES Trojka.dk benytter sig af cookies; det er små tekstfiler, der gemmes i din browser. Læs evt. mere her.

Særligt for bestilling af trykte bøger

LEVERING AF TRYKTE BØGER Bestilte bøger leveres inden for 2-4 hverdage, såfremt bogen er på lager. Falder bestillingen sammen med en weekend eller helligdage, forbeholder Trojka sig ret til at levere inden for 7 hverdage. En ordre kan evt. deles op i flere leveringer, men faktureringen sker på én gang. Hvis der er problemer eller forsinkelser med leveringen, får du besked til den e-mailadresse, du har angivet ved bestilling.

Bemærk, at leveringsomkostninger tillægges fakturaen ved endelig levering.

RETURRET FOR SKOLER OG UDDANNELSESINSTITUTIONER Kontakt venligst forlaget på trojka@trojka.dk , hvis I ønsker at sende bøger retur.