International markedsføring, 6. udgave

International markedsføring, 6. udgave

Udgivelsesdato: 1. august 2019

Lærebog

Pris: 330,00 kr.
Køb
Læs mere

International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Ved udarbejdelsen af denne nye 6. udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne. Desuden er der i bogen indarbejdet en række nye teorier og modeller – ligesom flere emner er blevet væsentligt opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.

Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er rigt illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksemplet fra danske virksomheder, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder, bilbranchen og den finansielle sektor.

Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website: Gå ind på Trojkas website https://trojka.dk/Trojka.aspx, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.

Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.

Juni 2019
Forfatterne

E-læringsmateriale

Klik på 'E-læringsmateriale' og få adgang til download af figurer fra grundbogen, links til websites og filmklip, PowerPoints m.m.:

E-læringsmateriale

Undervisere kan downloade vejledning til løsning af cases og opgaver ved hjælp af brugernavn og password udleveret af forlaget.

International markedsføring, 6. udgave - Udgivelsesdato: 1. august 2019
Bjarne Warming Jensen, Finn Rolighed Andersen, Ivan Hassinggaard, Mette Risgaard Olsen, Mia Post-Lundgaard & Susanne Østergaard Olsen
6. udgave 2019
Hæftet
ISBN: 9788771541427
851 sider
Pris: 330,00 kr.
Udgiver: Trojka

Læs et uddrag af lærebogen
 

Private kunder kan købe licenser til Trojkas e-bøger hos Praxis - Streames digitalt på praxisOnline

Lignende bog