International markedsføring, 5. udgave

International markedsføring, 5. udgave

Cases og opgaver

Pris: 119,00 kr.
Køb
Læs mere

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavebog med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser.

Den samlede undervisningspakke omfatter følgende:

  • Lærebog
  • Cases og opgaver
  • E-læringsmateriale på bogens website


Lærebogen udgives som trykt papirbog og digital e-bog.

Cases og opgaver udgives som trykt papirbog og digital e-bog.

Trojkas digitale e-bøger til AU købes og afvikles på Lix Technologies platform: https://www.lix.com/da/signup

Forord

International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. 

Lærebog og tilhørende opgavebog med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom/merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring/marketing indgår i uddannelsesforløbet.

Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner.

Sammenhængen mellem bogens enkelte kapitler er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.

Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.

Det er muligt at downloade alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.

Juni 2016
Finn Rolighed Andersen
Bjarne Warming Jensen
Mette Risgaard Olsen
Susanne Østergaard Olsen
Peter Schmalz

E-læringsmateriale

Klik på 'E-læringsmateriale' og få adgang til download af figurer fra lærebogen, PowerPoints m.m.:

E-læringsmateriale

Undervisere kan downloade vejledning til løsning af cases og opgaver ved hjælp af brugernavn og password udleveret af forlaget.

International markedsføring, 5. udgave
Bjarne Warming Jensen, Finn Rolighed Andersen, Mette Risgaard Olsen, Peter Schmalz & Susanne Østergaard Olsen
5. udgave 2016
Hæftet
ISBN: 9788771540215
304 sider
Pris: 119,00 kr.
Udgiver: Trojka

Læs et uddrag af Cases og opgaver 

Private kan købe e-bogen på Lix

Lignende bog